post

Du kan fortælle god Service fra Bad; Anerkende værdien For pengene; Sammenlign priser, personale effektivitet, produktsortiment, kundeservice mellem rivaliserende virksomheder?
Hvis så kan du nemt finde arbejde som en ‘ Mystery Shopper ’ og betales kommentere service i butikker, banker og sparekasser, hoteller, biografer, veterinære operationer, restauranter, selv på langdistance flyvninger og helligdage.
Dårlig service er de vigtigste grund kunder vende ryggen til en virksomhed og begynde at shopping andetsteds. Værre endnu, en utilfreds kunde fortæller i gennemsnit 16 flere mennesker om deres erfaring, hvilket betyder endnu større tab af kunder og overskud for virksomhedsejere.
Selv om man tager for lang tid at besvare telefon eller fylde hylderne, utilstrækkelig parkeringsfaciliteter, overfyldt toiletter og fattige personale-kunderelationer kan fremmedgøre kunder hurtigt.
Ingen virksomhed kan tillade os at være selvtilfredse eller undlader at kontrollere sin egen driftsstandarder for længe.
Virksomheder har brug at vide hvordan de opfattes af kunder og hvis rivaliserende virksomheder højere standarder og tiltrække brugerdefinerede fra dem. Derfor behovet for regelmæssig kontrol skal foretages på alle aspekter af virksomheden fra produktsortiment og kvaliteten af valg, at personalet holdninger, customer care, eftersalgsservice, og så videre.
Men der ’ s ingen nem måde for virksomhederne at undersøge sig selv.
Medarbejdere, der kender de bliver overvåget arbejde hårdere, give et falsk indtryk eller, værre endnu, de anser for deres arbejdsgivere udspionerer dem, opsat på at fange dem og truer afskedigelse.
Så gå mystery shoppere uopdaget ind i en forretning, at se tingene som de virkelig er, gennem øjnene på mennesker, der virkelig betyder noget – kunder! Hvad de ser og den service de får vil ikke blive påvirket af hvem de er og hvilken indflydelse de har over personale!
Som en førende mystery udtrykker shopping agenturet det:
“Mystery shoppere tjene som øjne og ører af klienter i detailhandel og service forretninger.”
Som konkurrencen vokser, især i en recession, og trykket stiger på virksomheder at bevare eller endnu bedre forbedre deres eget marked dele mere og mere åbninger vises for mystery shoppere i alle områder af handel, herunder banker og sparekasser , butikker og supermarkeder, hoteller og garager og meget mere.
Så en biograf, der ønsker at forbedre fremmøde tal kan ansætte regelmæssig biograf-goers at se den samme film på alle lokale forretninger til at undersøge priser, støjniveauet, personalets effektivitet, parkeringsplads, toiletter og faciliteter og så videre.
Folk i alle aldre kan ansøge om at blive mystery shoppere, selv børn med deres forældres samtykke. Særlige muligheder for repræsentanter for særlige grupper såsom ældre, handicappede, svage, eller af bestemt etnisk eller religiøs overbevisning. Du kan endda være en mystery shopper arbejder helt telefonisk eller på internettet, uden nogensinde forlader hjemmet og stadig hævder en smuk gebyr og værdifulde freebie incitamenter.
Ikke alle ‘Shopping’ indebærer køber noget
For eksempel, kan du blive bedt om at telefon en virksomhed service hotline, forklædt som en kunde med et problem at se, hvor godt din sag er behandlet og hvor lang tid det tager.
Lederen af en high street supermarked kan Kommissionens du at stå uden for en anden virksomhed butik til at tælle antallet af kunder ind i lokalerne og bestemme som er de travleste gange, hvilke gratis transport tilbydes, hvor mange pakker er foretages, om personalet hjælpe kunder til deres køretøjer, og så videre.
De fleste opgaver er enkel og hurtig og involverer lidt mere end shopping, hvilket gør en mental note om hændelsen og senere indgivelse af et skriftligt eller telefon betænkning beskæftiger selskabet.
Marguerite Hegley, der var medvirkende til at skrive få betalt for at shoppe har flere års erfaring som en mystery shopper.
Hun siger:
“Jeg første mysterium handlet et supermarked. Det var en masse sjov at blive bedt om at tilbringe en bestemt sum penge på varer, som jeg holdt, og jeg har også modtaget udgifter og et ryddeligt gebyr for mit arbejde.
Pubberne var sjovt også og jeg blev bedt om at bestille et måltid og en drink i nogle og bare en drink i andre. De otte pubber, jeg var nødt til at besøge over en periode på ti dage var i en 12 mile radius af mit hjem.
Jeg kunne især godt lide arbejdet med en kemiker kæde, kontrollere deres foto service og make-up tællere. Pige på tælleren make-up gav mig nogle gode råd om min hudtype og en nyttig række freebies testere, som jeg stadig bruger tre måneder senere. Og jeg fik betalt naturligvis!”
Ingen bedre tid til at blive en Mystery Shopper …… Ingen bedre tid til at starte din egen Mystery Shopping Business
Virksomheden er ret ny i de fleste lande, men at fange den hurtigt, og som taler om recession vokser muligheder vil vokse for folk til at arbejde som mystery shoppere til etablerede ansættende selskaber eller endda starte deres egen virksomhed i dette fascinerende område.
Avril Harper er forfatter til få betalt til at shoppe og The Ultimate Guide til at starte din egen Mystery Shopping virksomhed www.castleedenbooks.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *