post

Husk tal spil?Nå, det er den samme tanke bag sender salgsbreve. Håbet er, at med hver hundrede eller deromkring breve, et par salg vil medføre.

Hvis du ikke ved hvordan at foretage et opkald fra bunden og opbygge tillid, synes det at give mening at stole på et brev, brochure eller e-mail til at gøre arbejdet.Men når du lære, hvordan at kolde opkald den rigtige måde – med den nye tankegang – du vil indse, at salgsbreve virkelig ikke nogen hjælp overhovedet.

Her er fire gode grunde til at overveje at gøre kolde opkald uden at henvise til et salgsbrev:

1.Du får bundet som traditionelt sælger lige væk

Når du starter din kolde opkald ved at henvise til et salgsbrev, er du efter en traditionel salg og markedsføring teknik.Dette angiver til potentielle kunder, at du er en traditionel sælger.

Vil du være forbundet med noget, der bringer smertefulde erindringer af salgspres?Bedre til at bryde ud af negative sælger stereotypen helt, og tilbyde noget nyt.

2.Folk læse bare ikke salgsbreve så meget

Håbet er, at potentielle kunder har set din salg brev, før du ringer.Blandt alle de andre bogstaver, der ankom på deres skrivebord på dagen, du håber, at de har læst jeres (hvilket er usandsynligt), og huskede det (endnu mere usandsynligt).

Ideen er, at når du ringer, de allerede ved hvad opkaldet handler om.

Men næsten ingen læser salgsbreve.Hvis de gør, husker de dem kun vagt.

3.Cold calling samtaler er sværere at indlede

De fleste mennesker tager det for givet, at det er fornuftigt at sende et brev før cold calling.De tror, at dette giver dem noget begynde at tale om. De kan sige, “Jeg har sendt dig et brev, fik du det?”

Ikke desto mindre, når du ringer, disse er de reaktioner, du typisk få:

• Hvad brev/e-indlevere?

• Hvad var det om?

• Desværre – jeg kan ikke huske at se det. Hvad er du sælger?

Du kan samt ikke har sendt brevet overhovedet.Siger: “Hej, jeg bare ringer til se, hvis du fik mit brev?” ikke noget videre i samtalen eller at generere tovejsdialog. Du er stadig på udgangspunktet.

4.Et salg brev gør du taler om dig selv første

Når du starter din kolde opkald ved at forklare hvad et salg brev var omkring, du taler om dig selv, dit produkt og din virksomhed.

Dette er præcis, hvad vi forsøger at undgå i den nye cold calling tankegang.Vi ønsker at tale om hvordan man kan løse deres problemer først, ikke om hvad vi sælger.

Er det sandt at salgsbreve, brochurer og e-mails fokusere helt på din virksomhed og dit produkt eller din service, snarere end på at løse en bestemt kundes specifikke, individuelle problemer?Det er grundlæggende bare en annonce, som du henviser til. Derudover har du mistet muligheden for at blive set af din potentielle kunde nu som en Problemløser.

Du er bare en anden sælger, der er kun interesseret i at gøre et salg.

Så hvad skal vi gøre?

Antag, at din markedsføring bestyrer sendt adskillige breve eller e-mails, og du skal følge op på. Hvordan vil du åbne denne samtale?Ved blot at gøre din kolde opkald uden at nævne bogstavet. Bare fordi virksomheden sendte breve eller e-mails, ikke betyder, du nødt til at henvise til dem. I de fleste tilfælde, bogstaverne der kun kommer til at såre dig, ikke hjælpe dig.

Dybest set, hvis du nødt til at følge på et salgsbrev, derefter behandle de kolde opkald som sædvanlig, og ikke henviser til bogstavet på alle.Du vil finde, at du ikke vil være markeret med “telefonsælger” stigmatisering, og du undgår at blive trukket ind i tal spillet. I slutningen af dagen, vil du føler meget mere tilfreds med din cold calling tilgang. Du vil være i stand til at fortsætte fremad, er fast forankret i den nye cold calling tankegang.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.